Snart kommer Camilla.

Snart kommer hon hit och hämtar mig oså åker vi iväg till Överby och kikar runt lite. :)
Kanske köper mig något eller så skiter jag i det och bara kollar. :)
Förövrigt kom jag hem för drygt en timme sedan, jag fick jobba över tills halv 9.
Brukar annars få sluta 8, fem över.
Men det är inte fel med pengar om jag får säga det själv. :)
Idag blir det lugnt, när jag kommit hem från Överby ska jag lägga mig och sova några timmar, sen kommer Talli hem, då blir det väl mys och sen middag, idag ska vi äta köttbullar, mos, broccoli och brun eller gräddsås. 
Fyfan va gott! :D
Jobb inatt igen, orkar egentligen inte men jag måste, sen är det även Camilla som byter av mig, det gör hon nästan andrig längre.. :/
Jag tror Alma planerar in när Camilla byter av henne hela tiden, man får oftast gå tidigare då..
Menmen, nu ska jag springa ner för Camilla ringde precis! :D
POSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0