Nu har de gått hem.

Nu har Diana, Moa och Emil gått hem och jag sitter här och väntar på att mitt kaffe ska bli klart och att Talli kommer hem, han är nog här när som helst. :)
Jag har diskat, plockat och dammsugat i köket så nu ser det lite fräschare ut, ska moppa senare. :)
Imorgon kan vi börja sätta upp grejer på väggarna, vilket ska bli jävligt skönt för just nu står allt i mitten av rummet och det är massa skit på golvet så där ska jag dammsuga och moppa senare!
Färgen på väggarna blev jag jävligt nöjd med och det passar till alla möbler! (yy)
Om drygt två timmar ska vi springa ner och tvätta, jättekul.... hm.
Ja, det är väl allt. :P

Imorgon natt ska jag jobba, och på fredag ska vi nog ta de lugnt, fixa i lägenheten oså och på lördag blir det en mysdag tror jag, det är ju Earth Hour så då ska vi tända ljus och bara vara! ^^ MYSIGT!
Funderar på om vi ska möblera om lite i sovrummet också, hade varit kul. Får nog ta och göra det. :D
Ända sen jag flyttat hemifrån har jag blivit lite intresserad av inredning..
Innan var jag bara glad att det fanns nåt på väggarna och en säng jag kunde sova i. :P
Inte så intresserad alltså. :P HAHA!
Nej, jag ska hämta mitt kaffe och pussa på min älskling som precis kom! :D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0