6 Mars 2011

Hej!
Talli sitter och spelar Black Ops och jag sitter här på golvet och skriver :P
Igår var en heltrevlig dag med Talli, Frida, Ibbe, Stina, Nikke, Eddie, Mogge och Robin! :)
Blev lite full, men det tror jag alla blev :P
Heltrevligt var det iallafall och vi sov ganska dåligt inatt men de va nog bara för vi drack igår.
Idag ska jag jobba några timmar, jag börjar kl 16 och slutar 22!
Första gången jag faktiskt får sluta 22! :D
Då ska jag åka hem och äta mat med Talli och sen mysa ner oss till en bra film med chips, godis och dricka och bara vara! :)
Nej, nu ska jag göra mig en smörgås och sen göra mig i ordning!
Puss!
Du är så fin, min kära lilla ponny! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0