4 Mars 2011

Hej!
Jag vaknade vid 3 då Talli kom hem och väckte mig med att mysa ner sig ^^
Vi ska snart hoppa in i duschen och sen ska vi gå in till stan hem till Tallis mormor och hämta deras bil och åka till Överby!
Imorgon kommer Camilla och Mattias hit och tar några öl med oss och har lite trevligt :)
SKa jobba lite senare idag, men vilken tid vet jag inte, skulle antagligen börja tidigare men vi får se när Susanne hör av sig.
När jag kommer hem imorgon bitti ska jag lägga mig bredvid världens underbaraste och sova! ^^
Vi har iallafall fått upp tv:n p väggen nu, den ser mindre ut än va den gjorde när den stog på tvbänken :P Jobbigt! :P
Nej nu ska vi duscha och sen trasla iväg. :)
Puss!
Tv:n på väggen, fast vi har grejar med sladdarna nu så det inte ser så oligt ut. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0