28 Mars 2011

Hejhej!
Kom hem från jobbet för drygt en timme sen och fick precis sms om att Almas unge var sjuk så det blir jobb inatt igen för mig. Extra pengar skadar inte men att vara ifrån Talli är inte de roligaste, speciellt inte att sova utan honom vilket jag kommer göra i 3 nätter nu.
Men jag får ju sova med han i två nätter efter det då jag är ledig! ^^ :)
Jag ska alldeles snart lägga mig och sova, ska bara ta en cigg och tjöta lite med Talli innan! :)
Vid 3-4 kommer han hem fhv och då ska vi antagligen åka till Överby och kika runt lite. :)
Kl 22 drar jag iväg till jobbet och kommer hem imorgon bitti! :)
Nej, nu ringer han nog snart.
POSS!
Du är det absolut finaste jag vet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0