26 Mars 2011

Sitter och gör inte alls mycket, äter lite godis oså.
Igår var det lite fest här hos oss.
Det var jag, Talli, David, Game (I loose.), Jocke, Lantz, Joel och hans tjej, MongoJenny, tre tjejer som jag inte vet vilka det är, Nikke, Silver och Camilla Flood.
Camilla vet jag vem det är sen tidigare men inte fan kan jag placera henne, asjobbigt. :P HAHA!
Vet iaf att jag vet vem hon är. :P
Var faktiskt en lyckad kväll igår, :)
Orkar inte slänga in bilder, sen blev det inte många heller eftersom att sist gång vi tog massa kort åkte kameran i golvet och blixten pajade. :(
Menmen, jag ska nog kika runt lite på internet nu och sen ska jag nog sätta på några avsnitt av Vänner!
Poss!
Du är så söt! :)
Leia cp. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0