24 Mars 2011

Sitter i vardagsrummet just nu och tar en kaffe och pratar med Frida på facebook.
Vaknade vid 12 och då ringde Talli och sa att han inte är hemma försen nångång vid 4-6.. :(
Innan han ens kommer hem så kommer han pirerca earl igen! Ååååh jag älskar det! :D
Så jävla snyggt, fast septum är snyggare, och det har han ju redan så. :D
Så jag får bara ta och hitta på något fram tills dess.
Min systemkamera har iaf kommit så den ska jag hämta om nån timme på kvantum i stan! :D :D
Jäääj!
Blir att ta en promenad med Frida ute i de sköna också. Najs! :)
Fhv funkar mitt batteri till den gamla kameran till den nya så jag kanske kan ta liiiite kort iaf! :)
Jag tänkte faktiskt ta mig en cigg till mitt kaffe nu och sen göra mig i ordning för att möta Frida-Li! :)
Johanna blir 19 år idag också så grattis till dig. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0