23 Mars 2011

Diana, Emil och Moa är påväg hit nu och ska hålla mig sällskap en stund. :)
Tapetseraren är klar nu tror jag, jag hör att han grejar där ute, de låter som han packar ihop!
Åh va gott det ska bli med ett vardagsrum igen! ^^
Idag eller imorgon kommer nog min kamera också, fyfan va gott!
Då blir det bilder på vardagsrummet. :)

Jag har ingen aning om vad som händer idag efter att Diana och dom har gått, mer än att vi ska tvätta kl 5. (n)
Tråkigt, men behöver göras!
Disken har jag tagit och tvättat rent på spisen, ska dra över golven senare, men det blir inte försen tapetseraren gått.
Middag blir det också, antagligen potatiskroketter, skinkschnitzel och sås. Gott!
Blir det inte de så får vi göra nåt annat gott :))
Nej, jag ska kika runt lite nu. :)
Jag är så fruktansvärt kär i dig Henrik! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0