18 Mars 2011

Helloo!
igår fyllde mamma år, jeffla gamling! :D
Blev bara att bjuda henne på en kaffe för det var så pass sent igår. :P
Vi åkte till överby och köpte lite mat oså sen drog vi vidare till donken för lite mat. :)
Kom väl hem halv 10 eller nåt och då kom mamma och pappa upp på en kaffe och åkte hem vid 20 över 10 :)
Då satte vi oss i ett varmt bad och kikade på Bad Boys 1 :)
Helt okej film, men det finns allt bättre.
Idag väntas det jobb för mig och kommer hem imorgon bitti! ^^
Då ska jag lägga mig och sova och vid 12 kanske vi ska tvätta. :)
Vi har tagit tid kl 5 till 10 men eftersom vi kanske ska dricka med Camilla och Mattias så ska vi kika om det finns en vid 12. :)

Nu ska jag hoppa i badet och ta hand om mig själv! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0