16 Mars 2011

Hejsan!
Jag vaknade för inte så längesen av att Bianca och Lurvus kom och skulle mysa. :)
När jag varit vaken ett tag så ringde Talli och sa att han kanske fått ett till jobb, så han kommer tjäna extra pengar, och att jag kanske kan åka med han till Malmö då jag inte jobbar! :P HAHA! :)
Kul med en liten roadtripp. :)
När Talli kommer hem ska vi göra mat och kika en bra film, kanske ska dra till torpa först och köpa nåt gott. :)
Sen vid 10 ska jag jobba, kommer väl hem vid halv 9 imorgon bitti då det blir en kaffe och en mugge, sen sova! ^^
Så är jag ledig imorgon också, sen jobbar jag fredag. :)
Kommer nog få en bra lön i April. :)
Nog även i mars också :)
Fick in badkaret igår morses också! :D
När Talli kom hem från jobbet vid 4 eller nåt så hoppade vi i badet runt halv 6 eller nåt och låg tills 11 halv 12 nångång! ^^ HAHA fyfan va gott det var med ett bad och några öl. :)
Blir väl ett kort bad för mig lite senare. :) HIHI!
På lördag kommer Camilla och Mattias hit och dricker öl med oss, kommer bli skitroligt! :D
Nejnej..
Jag ska ta och kika ut i köket och hämta kaffe, ta en mugge och kanske en cigg efter det. :)
Funderar även på att ställa mig på crosstrainern en stund. :P HAHA!
Nej, vi hörs sen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0