15 Mars 2011

Hej!
Jag har nästan nyss vaknat, hyresvärden var här och lämnade proppen till badkaret så nu kan vi bada! ;-D
Vid sju imorses var reparatören här och skulle lufta våra element och då slängde han även in badkaret! :)
Låg iofs och sov när de grejade så jag hörde inget :) HAHA!
Talli är nog snart påväg hem från jobbet och då ska vi någ ta oss ett bad, för sakens skull! :D
Åh det ska bli såå gott! Drygt 6 månader sen jag badade sist! ;o
Yeye, innan hyresvärden kom så vaknade jag av att jag snorade nåt så jävulskt! ;o
Börjar bli gött förkyld nu, hatar det. Svårt att sova pga av det.. :(
Aja, det är väl över snart.
Talli köpte även en bil idag... Blev gött förvånad när han sa det, och han fick den billigt också! :-D
Så nu när jag ska börja med körkortet kan jag ju övningsköra med han! :-D
HAHA! :D
Nej, jag måste ta en cigg till mitt goa kaffe! ^^
Bloggar väl mer senare eller nåt.
Poosss!
Du är min hezt, och ingen annans! ^^
Jag älskar dig, Henrik! :* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0