14 Mars 2011

Hellooo!
Sitter här och gör inte alls mycket.
Jag har precis spelat Mario Galaxy och tagit det lugnt.
Kom hem från jobbet vid halv 9 då jag inte gjorde så mycket, satt mest och väntade på att Camilla skulle komma hit på en kaffe innan vi drog till överby och handlade lite. :)
Jag fick köpt mig sjätte säsongen av Vänner och lite mat.
Sen åt vi korv och sen åkte vi hem.
Talli ringde förut och sa att vi ska få badkar idag, nice!
Ska bli såååå gott! :D
Inatt är jag ledig, vilket är jätteskönt efter att ha jobbat 3 nätter med oregelbunden sömn. :)
Så idag ska vi äta tacos och kika underworld och kanske Janne Långben the movie! :D
Har inte sett den på några år så det ska bli kul. :)
Mest av allt ser jag väl fram emot att få sova bredvid Talli inatt ^^ :*
Jag har inte sovit nåt sen jag kom hem så jag tänkte faktiskt göra det nu efter jag bloggat, så får Talli väcka mig när han kommit hem. :)

Senare ska jag försöka få tag på Sandra om Lurvus..
Yeye, de ordnar sig.
Nu ska jag sova!
Pusss!
Bianca och Lurvus som vi inte kan ha kvar. :(
Myskatter!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0