13 Mars 2011

Helloo!
Sitter här och äter godis till frukost. :)
Vaknade av att TAlli kom med kaffe på sängen! ^^
Åh jag har världens bästa pojkvän! :D
Jobbade inatt och kom hem drygt klockan 10, jag fick sluta kvart i.. -.-
Jag hatar att jobba över! Meen det är sånt man få ta.
Camilla bytte iaf av mig och då blev det en kaffe och massa tjöt med henne. :)
Jobbar ju inatt igen och kommer hem vid halv 9 imorgon bitti kanske, då blir det en kopp kaffe och lite spel innan Camilla kommer hit och tar en kaffe med mig och sen ska vi åka iväg till Överby och kika lite samt köpa mat! :)
Måste ringa Sandra också, angående katten.
Mysiga tjocka Lurvus kan inte stanna hos oss, det är ganska jobbigt att byta lådan hela tiden, sen är det ganska dyrt att köpa massa blötmat oså.. -.-
Meen, nu ska jag ut och koka kaffe! :D
Poss!
Hezt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0