12 Mars 2011

Helluuuu!
Sitter här på golvet och gör inte ett skit, vi ska snart göra mat, eller aa, vi och vi.. Talli ska göra den, jag kan inte laga mat så. :)
Jobbade inatt och kom hem vid kvart i 9 då vi satte oss och åt lite frukost och sen tog vi en cigg och la oss efter det. :)
Vaknade tjugo i fyra(!?) och då gick vi upp..
Det var ju inte rikigt då vi skulle upp men så blev det. :P
När vi har ätit ska vi traska bort till Torpa och köpa lite smått som saknas i kylen oså sen ska vi hem och kika på Underworld evolution. Inatt är de jobb igen för mig och kommer hem ungefär samma tid som imorses. :)
Camilla byter av mig så kaffe imorgon bitti, HAHA!
Ska ta några öl med henne och Mattias på lördag antagligen och då är vi här :)
Skulle egentligen åkt till Ullared på lördag men vi tar det nästa månad ist för då kan Camilla hänga med! :)
Nej, nu ska jag dra på mig kläder och sen diska medans Talli lagar maten!
På måndag ska jag traska iväg till expert och lämna in min kamera för den gick i golvet förra helgen så blixten är paj. :(
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0