1 Mars 2011

Hej!
Vaknade för nån timme sedan av att Talli kom ovh myste ner sig med mig! ^^
Då låg vi kvar en stund och sen gick vi upp och åt lite frukost och nu sitter jag här och Talli grejar med att få upp grejer på väggarna för då är vi helt klara med lägenheten! :-D
Barbordet är uppe, sängramskrånglet är löst, lådor är uppe på vinden, det är möblerat.. Typ allt är klart! :)
Jobbade inatt och var väl hemma vid halv 9 och då tog jag en cigg och ett glas äppeldryck innan jag stack in på toa för att borsta tänderna och sen gå och lägga mig, sen vaknade jag vid halv 2 då älskling kom hem! ^^
Jag tänkte hjälpa han nu och sen ta mig en cigg till mitt kaffe!
Först ska jag byta lakan! :)
Tack till er som hjälpte att städa och fixa med nya och gamla lägenhet! :)
Puss!
På torsdag är det redan ett halvår!
Fyfan va tiden går fort!
Jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0