Tråkigt.

Har så tråkigt nu, Talli lagar mat och jag bara sitter här, inviren i en filt och lyssnar på musik i köket..
Har varit nere och pumpat cykeln nu så den tar jag till jobbet så jag kommer hem tidigare imorgon! :)
Eller aa, kanske inte tidigare men fortare :P
Fast jag vet inte om jag vågar ta den, har ju inget lås och jag vet inte om det finns nån som snor cyklar där jag jobbar. Kul att bli av med en cykel man precis varit och hämtat.. :P
Fast iofs finns det inte många i Vänersborg som har en sån cykel... :)
Ska jobba om 4,5 timmar och även imorgon, får nog jobba över då också, vi behöver ju alla pengar vi kan få tag i nu eftersom vi snart flyttar och ska köpa en ny soffa och allt. :)
Längtar som en jude tills vi får lägenheten, jag vill flytta nu! :-D
Nu ska jag äta min kycklingsallad och jag ringde precis Jenny och kollade om hon hade nåt lås jag kunde få låna tills jag köper nytt och hon hade en kedja med ett hänglås som jag kunde låna så dit ska jag snart! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0