Tråkigt.

Jag har tråkigt så jag tänkte göra ett till blogginlägg.
Har precis tagit en dusch och gjort lite kaffe, blir till att sitta här och kika runt på internet fram tills att jag börjar.
Talli följer mig inte till jobbet idag, vilket jag förstår eftersom han är jättesjuk. :(
Men de är lugnt, jag har ju min postcykel. ;D
Kommer nog hem ganska tidigt imorgon eftersom det är helg och hon jag jobbat hos är nog ganska nojig över att jag ska jobba när jag har en sjuk pojkvän här hemma och att det kanske kan smittas. :P
Så jag hoppas iallafall på att jag får sluta tidigare! ^^
Sprang in på min swedbank på internet för en stund sen och blev ganska överraskad!
Trodde jag skulle få ca 5000 i lön men där hade jag ganska fel.... ;p
Hade ju inte jobbat mycket i December men jag har iaf tjänat ihop 8000 kr! ;-D
AJ AM HÄPPYFEJS! ;-D
Kommer nog få ännu mer i Februari eftersom jag kommer jobba mer pass denna månaden än vad jag gjorde i December! ;D
Ännu mer häppyfejs! ;)
Dagen imorgon blir nog lugn, om jag inte tar några öl men det tvivlar jag på, jag vill hellre vara hemma med Talli! ^^
Nej, jag ska ta på mig kläder nu och torka håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0