5 Januari 2011

Godmorgon!
Sitter och tar en kaffe och lyssnar på musik i min ensamhet. Talli åkte iväg till jobbet för typ en halvtimme sedan och jag kunde inte somna om så jag gjorde kaffe och började ta på mig istället :)
Köpte ju ett barbord igår och fan, det är ju mycket större än man tror men bättre :)
Vi köpte oss ett Wii igår också, men jag var så trött igår att jag inte orkade spela Wii sport spelen utan bara Mario Cart! Vilket fressten var skitkul! ;-D
Man sitter som ett cp och styr med en ratt i luften, skitkul! xD
Ska nog ta och spela lite till när jag diskat&plockat lite. :)
Har ju börjat gå i sömnen nu också, gick upp vid halv 4 för jag trodde klockan var vid 9 och att Talli skulle till jobbet och sen gick jag upp halv 7 för att jag trodde jag hade en skiva som jag hade bränt ut och skulle sätta i datorn.. :P
Sen har jag pratat också, vilket inte är så ovanligt.. :P
Sabina fyller 19 idag så massa stort grattis till henne! :-D ♥
Nej, jag ska ta och röka upp min cigg och sen börja plocka i ordning :)
Puss!

Jag saknar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0