31 Januari 2011

Okej.. jag har sovit till halv 5! Och jag ska jobba inatt, för jag kommer säkert kunna somna när jag får lägga mig eller.. Naae... -.- :/
Skitsam, de löser sig. :)
Talli är fortfarande och jobbar men är påväg hem nu men en present han har köpt till mig.. ;o
Undrar vad fan det kan vara men han är snart hemma så snart får jag allt reda på vad det är. ;-D
Ikväll blir det nog film fram tills jag börjar jobba.. Ååååh jag vill inte jobba! ;o
Men måste man så måste man..
Sjuk börjar jag bli också, har hosta och är förkyld.. Sen går det magsjuka på jobbet också, fyfan. -.-
Kan inte ta ledigt idag heller för de finns ingen som kan byta pass med mig.. :(
Nej nu ska jag ta och kika runt på internet. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0