28 Januari 2011

Hej!
Sitter här med en kopp kaffe och har precis slängt i mig två smörgåsar. :)
Ska snart lägga mig i sängen och spela lite Donkey Kong innan jag ska sova. :)
Snart kommer väl fhv mina grejer jag har beställt från H&M och mina converse! :-D
Aaah jag längtar tills sommarn, då det inte är så kallt att gå med tunna converse så jag kan använda dem! :-D
Ett plus i kanten är ju att de är gröna. ;D
Fick beställa 35:or för annars är de förstora.. :P
Snart kommer nog även badrumsmattan också. :)
Och mina kläder.. 
Oooj, jag beställer så mycket nu för tiden, svårt att inte göra de.. (a)
Anyway... jag är ledig nu i två dagar, skönt! :)
jag har jobbat väldigt mycket denna månaden att jag kommer få ut ganska mycket pengar! :-D GILLA!
Idag blir det nog att börja småpacka grejer vi inte har nytta av nu oså blir det väl att städa lite oså.
Kanske blir nån öl eller två ikväll. :)

Nej nu ska jag sluta babbla och lägga mig och sova några timmar. :)
Puss!

Här är mina älsklingar! ^^
Nästa månad blir det nog bruna eller vita. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0