26 Januari 2011

Godmorgon!
Slutade jobbet för en timme sen och har ätit frukost oså med älskling!
Han stack till jobbet för en liten stund sen och jag sitter här och har precis betalat räkningar oså, fyfan va tråkigt det är! :(
Menmen, nu är allt betalt och nu kan jag köpa vad fan jag vill för resten! ^^
Började jobba kl 4 igår eftermiddag, skulle egentligen sluta 22 men Alma var sjuk som vanligt och jag var tvungen att ta natten också, så nu har jag jobbat 15,5 timmar i sträck..
Gött med lite extra pengar. :)
Skulle varken jobbat em eller natt egentligen men två pass extra är fan inte fel. ^^
Så i Februari kommer vi leva gött! ;)
Nu sitter jag här med en god kopp kaffe och ska snart hoppa in i en go dusch, ta en cigg och lägga mig i några timmar!
Fan va gott!! :)
Bloggar mer senare! :)
Stölletossa.. Nej hezt!!
Fyfan. Jag förstår inte mig själv.
Jag är trött.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0