24 Januari 2011

Godmorgon!
Klockan är snart nio och jag kom hem från jobbet för en stund sen.
Ska ta och dricka upp min cola och sen slå en pling till Diana oså ska jag åka dit och hälsa på. :)
Inatt blir det jobb igen och änen imorgon eftermiddag.. Hoppas bara jag inte åker på natten där också för isf får jag jobba dubbelpass och det är jag inte så pepp på asså.. -.-
Men blir det så, så får jag extra pengar, vilket jag inte klagar på! ;-D
Hittills har jag jobbat 101 timmar ca, och jag har 5 pass kvar denna månaden så jag kommer väl ligga på runt 140 timmar! ;-D
Har inte jobbat såhär mycket sen i somras. Jag tror inte ens jag jobbade så många timmar ens. :P
Nej, jag tänkte ta mig en cigg och sen ringa Diana om hon inte hinner logga in på facebook innan. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0