24 Januari 2011

Hej igen.
Var hemma hos Diana och träffade henne, Moa och Sabina! :D
Vid 3 skulle jag hem för att Camilla skulle hit och låna en kontroll men hon kom inte och Sabina följde med hit till fem ungefär, sen följde jag och Talli henne till bussen och sen gick vi hem och då sov jag till 8, sen vaknade jag av att underbarast hade gjort mat, stekt falukorv och stuvade makaroner! ^^
Vi somnade en stund till och kl 9 ringde klockan och då gick jag upp.
Nu tar jag en kaffe och ska strax gå till jobbet.. -.-
Imorgon när jag slutar ska jag nog hem och sova för jag jobbar eftermiddag igen...
Fan va jobbigt, har inte sovit bra igår och idag. -.-
Men det är bara att ta alla pass man kan få nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0