21 Januari 2011

Hej!
Sitter och tar en kopp kaffe, har precis bytt kattlådan.
Älskling är sjuk, han har tydligen magsjuka, ont i magen, feber och huvudvärk. :(
Jag var även tvungen att ta ledigt från jobbet natten tills igår för jag mådde så dåligt.. :(
Undra om det kanske är jag som smittat han med nåt..? :/
Fast det tror jag inte, har ju bara ont i magen& huvudet, kan ju knappast vara nåt som smittar.. -.-
Bra att jag ska jobba inatt också, men jag måste.. -.- :)
Får ju massa jour, helg och ob tillägg nu på helgen! ;)
Säger inte nej till de pengarna! ^^ ;)
Jag vaknade kl halv 3 när Talli kom hem, då la han sig med mig och vi somnade om till tjugo i 5 och då gick jag upp. Jag har också mått dåligt, men inte halvvägs så dåligt som Talli gör nu..
Nu håller jag iaf på att adressändra och det går skit.. -.-
Numret på gatan finns tydligen inte och numret på dörren finns antagligen inte heller. HAHA!
Fan va jobbigt!
Jag får ringa imorgon och prata med dem :)
Älskling har somnat iaf, och jag ska hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning och äta..
Kl 22 blir det jobb, men måste nog gå tidigt om det skulle vara så att jag blir magsjuk, tvivlar men jag hoppas att jag inte blir det! ;o
Det hade verkligen sugit röv!! -.-
Innan jag hoppar in i duschen ska jag ta en cigg på balkongen..
Hej svejs!
Älskling är sjukling.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0