18 Januari 2011

Hej!
Har inte haft tid att skriva försen nu.
Jag vaknade vid 8 och tog en kaffe med Talli innan han åkte till jobbet och sen somnade jag om.
Vaknade vid halv 4 när Talli kommit hem och tog en kaffe igen och sen spelade vi lite donkey kong och sen gick vi in till Vänersborgsbostäder och skrev på kontrakten för den nya lägenheten! :-D
Vidare till retrohouse för att kolla spel men vi hittade inget.
Sen tog vi en pizza på Napoli och sen gick vi ner till Kvantum och köpte lite onödig skit och nu är vi hemma och tar en kaffe! :)
Jag ska jobba om ca 3 timmar och kommer hem imorgon bitti nångång, tror det blir ganska tidigt eftersom Camilla byter av mig. :)
Nej, jag tänkte ta en cigg och läsa lite bloggar och sen plocka lite här.
1 Mars flyttar vi in i lägenheten och det ska bli kul! :D
Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0