15 Januari 2011

Hejsan!
Igår var jag och Talli hos mamma och pappa och hämtade bilen och åkte till Uddevalla och hämtade min kära postcykel hos Maria!
Träffade även henne fruktansvärt söta dotter Ellie! :-D Sötunge!
Vi gick upp till henne och tjöta i en timme eller nåt om allt och ingenting och trevligt var det! :)
Vid kvart över 7 eller nåt åkte vi hem och då åkte vi och hämtade upp pappa så han kunde lämna av oss hemma och köra bilen hem igen.
Jobbigt att få in cykeln i bilen kan jag lova, men Talli och pappa fick fixa med det :P HAHA!
Nu står den i källaren och på måndag ska jag köpa lås till den och jag funderar på att traska ner snart och pumpa upp den så jag kan bika med den! ;-D
Vid halv 9 satte vi på filmen Stand By Me och jag somnade på Tallis arm ca 5 min innan den slutade och då var klockan 10 eller nåt och vi gick och la oss.. :P HAHA!
Vaknade vid halv 12 och kollade ett avsnitt av OTH och då var jag nära på att somna igen och då la jag mig en och en halv timme typ, nu är jag vaken och har precis varit inne i duschen och nu sitter jag här med mensvärk.. :(
Blir väl lugnt idag om det inte blir öl.. Vi får se. :)
Förövrigt var det jätteroligt att träffa Maria och Ellie, en av de sötaste ungarna jag sett! ;o :)
Jag ska ta och äta nåt nu och sen börja ta på mig kläder!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0