13 Januari 2011

Hej!
Mamma var nyss här i ungefär 2-3 timmar och drack kaffe och pratade lite med oss. :) Trevligt!
Hon gick för inte alls längesen och nu lagar Talli mat, lite sent men ingen av oss har varit hungriga så. : P
Ska snart hålla han sällskap i köket men eftersom jag nästan aldrig bloggar längre ska jag dit efter att jag bloggat klart. :)
Gött skönt att vi fick lägenheten iaf!
Vi blev ju nekade först men sen ville inte killen som fick den ha den längre så vi fick den! ;-D
Flyttar antagligen in den 15 Februari men kan bli fram tills den 1 mars annars men 2 veckor hit eller dit spelar ingen roll. :)
Vilket som så flyttar vi iaf till en ny lägenhet! :-D
Ska bli gott! :-D
Anywaay så ska vi iaf köpa en ny soffa, det blir nog en divan men det är inte säkert, men antagligen! :)
Ska bli fruktansvärt gott med badkar iaf, fyfan, det var väl typ 4 månader sen jag badade i ett, s a k n a ! !
Nog av mig, jag ska äta spaghetti&köttfärssås nu och sen ska vi kolla nån film och sen ska jag dra iväg till jobbet. ^^
Behöver alla pengar man kan få nu! ^^
Vi hörs imorgon när jag kommit hem, eller så bloggar jag från mobilen. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0