Super Mario Galaxy!

Sitter fortfarande och spelar super mario! ;D
Jag ska åka till jobbet kvart i 10 och kommer hem imorgon bitti! ^^
Vi har precis slängt i oss varsin panpizza och jag tänkte ta en cigg till mitt kaffe!
Seg dag, men asrolig! :D
Kommer bli såå kul på lördag, första natten i lägenheten, våran lägenhet!
Vi blir sambos på riktigt! ^^ hihi.
Jobbigt bara att jag ska jobba natten imorgon igen, kommer ju vara ganska så halft trött efter att ha flyttat möbler oså :P
Meeen det är bara att stå ut!
Jag längtar så tills imorgon! :-D
Vi får flytta 4 dagar innan vi egentligen skulle, vi slipper väntan! ;-D
HihI!
Nu ska jag ut till mamma&pappa och hämta ett brev.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0