Illamående..

Helloo!
Vaknade vid 4 av att Talli ringde.
Nu sitter jag här med en kaffe och mår fruktansvärt illa.
Har haft ont i magen i flera veckor nu, kanske dags att kolla upp det.. :s
Blev några öl med Talli, Frida och Nicke igår, kul :)
Fast jag fick dricka som en idiot så jag sprang på toa och sen la jag mig. HAHA!
Jag har sovit tokdåligt de senaste dagarna och varit illamående.. :(
Aja, det går väl över, annars får jag kika upp det. :)

Idag funderar vi på att göra Tacos till middag, hade varit såå gott! :)
Så när Talli kommer hem ska vi ta en dusch och sen traska iväg till torpa och köpa det! :)
Frida ska också vara med och äta så det ska bli kul :)
Vet inte hur det ska gå att jobba inatt när jag mår så illa though.. 
Det får funka!
Imorgon är det Susanne som byter av mig så jag lär ju inte få gå tidigt..
Meen på lördag morgon är det Camilla som byter av mig så får fhv gå tidigare :) HIHI! :)
Nu ska jag hämta en till kopp kaffe och sen vänta tills Talli kommer hem! :D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0