9 Februari 2011

Helloo!
Vaknade runt kvart i 4 ( -.- ) och har ätit en skål cheerios och en kopp kaffe.
Sitter och pratar med Frida nu och ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag och Talli in till stan så Frida kan låna pengar till lite xider så ska vi nog ta det lugnt idag med öl och xider! :)
Imorgon måste vi verkligen börja städa, det ser seriöst förjävligt ut här! :(
Det ser så jävla fult ut när man har fullt med kartonger oså som står och tar massa plats!
Nu ska jag ringa Robin och be han kika i mitt rum efter garantin till digitalkameran Jenny köpte..
Hon har lyckats tvätta kameran..  Haha det är ju smart.. xD
Nej!
Nu ska jag ta och ringa och sen doscha! :-D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0