8 Februari 2011

Godmorgon!
Talli har precis åkt iväg till jobbet och jag sitter i soffan och tar en kaffe. :)
Blev några öl hos Sarah igår med Sandra och Talli, riktigt trevligt var det! :)
Gick väl hem vid 12 då jag blev lite för full och när vi kom hem blev det en panpizza för min del!
Jag var så fruktansvärt hungrig efter alla öl och jag hade knappt ätit igår heller så jag blev ganska full ass.. :P HAHA!
Men nu vill jag bara sluta dricka och ta det lugnt istället!
Får se hur länge jag håller det... -.- :P
Kaffe är iaf fruktansvärt gott idag, smakar precis som kaffet hemma hos mamma&pappa.. :)
Idag ska vi bara ta det lugnt, äta mat och kika film tror jag. :)
Även packa också, vart fan börjar man!?
Det är sååååå tråkigt att packa! Fyfan! (n)
Beställde hem två påslakan med kossor på och ett par gardiner!
Kommer bli så sött! :-D
Nej, nu ska jag kika lite på internet och njuta av gott kaffe och fruktansvärt bra musik! ^^
Puss!
Två påslakanset! :D Sååå söta! HAHA!

Och gardiner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0