6 februari 2011

Hejhej!
Jag har precis varit nere i tvättstugan och slängt i en maskin och nu sitter jag här och tar det lugnt.
Vi har ätit middag redan eftersom att jag ska jobba dubbelpass snart eller sen. Det beror på när hon ringer och säger att jag kan komma. :)
Egentligen orkar jag inte jobba utan jag vill ju hellre vara hemma och kika film och mysa! ^^
Meen man behöver alla pass man kan få nu.
Får ju nog sluta vid 7 imorgon bitti då Camilla kommer och byter av mig! ^^
Hinner ju träffa Talli och ta en kaffe med honom innan han drar till jobbet!
Det får jag nästan aldrig utan jag brukar sluta kvart över 8- halv 9 och då kommer jag hem till en tom lägenhet. :P
Men när jag vaknar är han ju här igen. :)
Men inte imorgon, för då kommer jag fhv hem tidigt! ^^
Nej, jag ska ut i köket och göra i ordning smörgåsar som jag kan ta med till jobbet.
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0