3 februari 2011

Helluu!
Ligger i den nya soffan och lyssnar på musik!
Tänkte slänga in låten jag lyssnar på men inte fan funkeliserar det.. :(
Ja blir ledsen.. :(
Ska försöka igen när jag skrivit klart.. :P
Det har varit massa krångel ända sen jag vakna imorses.
Först var jag asyr när jag vakna, sen har jag mått illa och spytt och sen var det massa krångel med mitt paket, där skorna ligger i men älsk fixade så de inte åkte hem till mamma&pappa och lämnade det utan att de kommer hit ist! ^^
Han är bäst och idag har vi varit tillsammans i 5 månader, grattis till oss! ^^ ♥
Nu tänkte jag ta mig nåt att äta och sen lägga mig några timmar och se om illamåendet har gått över.
Inatt är det jobb som gäller och imorgon kommer några gubbar och lämnar mina kära skor till mig!! ^^ :-D
Nej, hörs senare!
Puss!
Imorgon kommer dom!!!!!! ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0