24 februari 2011

Hej!
Talli skickade ett sms till mig imorses och sa att han hade en överraskning till mig, sen ringde han vid halv 3 och sa att vi ska hämta nycklarna till lägenheten imorgon!
Så imorgon flyttar vi in! ;-D
Direkt efter jag har slutat kommer Talli och hämtar mig så ska vi åka till lägenheten och träffa hyresvärden och få mnycklarna oså ska vi hämta Frida så ska hon med och hjälpa oss att packa in lite! ^^
HIHI! :D
Frida är här nu och vi sitter och spelar lite Mario Galaxy! ;D ASKUL! :D
Vi ska snart åka till torpa och hämta ut ett paket med påslakan och en matta. :)
Efter torpa blir det väl att åka hem och fortsätta spela! :D
Inatt är det jobb för mig och imorgon med, så på lördag ska Talli och jag sova i lägenheten för första gången! ^^
Myyys! ^^
Då ska vi även ha Harry Potter maraton med Frida och ha massa godis, chips, dricka och även Mario Galaxy, självklart! ;)
Yeye, nu ska jag dricka upp mitt goa kaffe och sen ska vi nog åka bort! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0