21 Februari 2011

Hej igen!
Vi har precis ätit middag, det blev ris och korvstroganoff! :)
Första gången Talli lagade det och det blev asgott! ^^
Nu är vi mätta som satan själv och vi ska nog bara mysa framför tv:n :)
Jobb om två timmar för mig och kommer nog hem tidigt imorgon bitti! :D
Ska kolla med pappa om han kan köra ner mig till Camilla så vi får hämtat lådorna för det blev ingenting med det idag. -.-
Aja, det löser sig! 
Imorgon är det bara 1 vecka kvar tills vi flyttar, EN vecka! ;o ;-D
På lördag åker vi till IKEA och köper massa grejer till lägenheten oså hämtar vi även våran nya sängram! ;) HÖHÖ!
Så hela veckan består av att jobba, packa, städa och åka till Göteborg!
Fullt upp! ^^
Nu ska vi skruva ner sängramen så det är gjort och sen fhv får jag mysa med han innan jag drar till jobbet. :P
Nej! Nu ska vi sätta igång..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0