20 Februari 2011

Helloo!
Sitter och äter lite godis och har precis vaknat.
Talli är bakfull och äter på Camillas pizza som hon lämnat här. :P
Igår kom han hem vid 11 kanske och var skitfull! ;o :P
Däckade i duschen oså i nån timme sen väckte jag han och han däcka igen och sen väckte jag han igen och då sa han att han inte hade sovit öht i duschen.. Nån timme, en och en halv kanske så kom han ut och slog ansiktet i sängen och stekslockna!
Så vid 12 halv 1 låg han och stensov och jag kikade vidare på Vänner! ^^
Kollade på klockan vid 20 i 1 och tänkte att jag bara skulle kolla ett avsnitt till sen kollade jag på klockan igen och då var den 02.53... :P
Då gick jag och la mig.
Vaknade för en stund sen och nu sitter vi mest och väntar på Frida som kommit hem från Göteborg idag! :-D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0