2 Februari 2011

Hej!
Sitter här och tar en öl..
Vaknade vid kvart i 4 idag, jag var jättetrött!
Så fort jag hade tagit på kläder kom Talli hem från jobbet med ett flak cola och sa att vi var tvungna att ta ut all skit på balkongen och kasta ut soffan i bilen, vi gjorde det och åkte tilll återvinningscentralen och kasta skiten och sen åkte vi hem och gjorde inte så mycket.
Nån timme efter så åkte han och hämtade Frida och Pontus, släppte av Frida här och åkte vidare till Carrofimpen och Pottis och hämtade två soffor vi fick köpa av dem för 900! :-D
Assköna för den delen! :-D
Kommer bli bra att ha nåt större än en tvåsitssoffa att sitta i, i ett stort (läs större ) vardagsrum! :)
Frida stack nästan nyss hem och nu sitter jag och Talli och dricker öl medans han läser vad jag skriver.. :P
Jag längtar tills vi flyttar! :D
Jag och Frida pratade om att börja träna för man samlar på sig fruktansvärt många "sambokilo"..
Vilket suger ibland :P HAHA!
Slänger in bilder på sofforna nån annan dag och även våran nya klocka som Talli var och köpte i förrgår, söten la klockan på minnet och köpte den eftersom jag velat ha de jättelänge!! ^^
Nej. Jag ska dricka nån/några öl till och sen ska vi nog sova. :)
Älskade&finaste du!
Jag älskar dig! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0