Tidsfördriv..

STEG 1

- Namn: Sara Savefors
- Smeknamn: Inget.
- Födelseplats: Trollhättan.
- Ögonfärg: Blå/grön/grå
- Hårfärg: Brunt
- Längd: 1,59 tror jag.
- Skostorlek: 35
- Högerhänt: Ja.
- Stjärntecken: Stenbock

STEG 2

- Skor som du bar idag: Inga än men det kommer bli Converse! :-D 
- Rädsla: Förlora någon som står mig nära.
- Målsättning: Skaffa familj. :)
- Tycker du om någon nu: Ja, massor! ^^

STEG 3
- Din första tanke när du vaknade: Hur ska jag kunna hjälpa dem? ;o Konstig dröm kan jag lova!
- När somnade du: Igårkväll runt halv 2. : )

STEG 4

- Pepsi eller Coca Cola: Cola!
- McDonalds, Max eller Frasse: Donken
- Singel- eller dubbeldejt: Singel
- Adidas eller Nike: Skiter i vilket.
- Choklad eller vanilj: Vanilj

STEG 5

- Svär du: Det gör jag! : P
- Sjunger du: När jag känner för det! (-:
- Duschar du varje dag: Aa, nu när jag "bor" här. Fast inte alltid varje.
- Röker du: Jopp.
- Tror du att du någonsin varit kär: Ja. ^^
- Gillar du skolan: Njae, inte direkt..
- Tror du på dig själv: Ja.
- Blir du åksjuk: Nej.
- Tycker du att du är hälsosam: Nej. : P
- Gillar du åska: Jag är rädd för han, men han är mysig :-)
- Spelar du något instrument: Nej, men trummor och el gitarr vill jag lära mig. :-) 
- Vad lyssnar du på just nu: Hatebreed - Everyone bleeds now

STEG 6
Har du under den senaste månaden...

- Druckit alkohol: Yees! : )
- Rökt: Cigaretter ja!
- Gått på dejt: Nejnej.
- Shoppat: Japp.
- Ätit en hel ask müsli: Nejnej.
- Ätit sushi: Nejnej.
- Stått på scen: Nejnej.
- Blivit dumpad: Nej.
- Skejtat: Nix.
- Färgat håret: Nope.
- Stulit något: Men nej!

STEG 7
Har du någonsin...

- Däckat eller varit jättefull: Haha ja.
- Blivit upptäckt under "akten": Ja.
- Blivit kallad hora: Säg nån som inte blivit kallad det! xD

STEG 8
I framtiden...

- Hur gammal vill du vara när du gifter dig: Vet inte om jag vill gifta mig.
- Namn på barn: Phoebe om det är en tjej, kille är väl typ Lucas :-)
- Ditt drömbröllop: Vet inte ens om jag vill gifta mig.
- Vad vill du bli när du blir gammal: Inte en aning.. :s

STEG 9

- Antal människor du skulle ge ditt liv för: De närmsta!
- Antal CD skivor du äger: HAHA!
- Antal piercings: 4
- Antal tatueringar: Noll :-(
- Antal gånger har du varit med i tidningen: Tror inte jag har det.
- Antal saker du ångrar: Några stycken..
- Antal saker du saknar: Just nu är det en macchiato, Tindra och Theo! ♥

BRUKAR DU...

- Titta dig själv i spegeln: Naah, sällan : P
- Gnälla: Ja : P
- Skrika: Njae, kan jag inte direkt påstå.
- Sova: För mycket.
- Ha ångest: Nae! : )
- Skada dig själv med flit: Nej.
- Vilja dö: Nej.
- Drömma mardrömmar: Nej.
- Drömma sexdrömmar: Det händer ;-)
- Ta droger: Nej, men jag har testat. (n)
- Försöka vara annorlunda: Nej.
- Klä dig i svart: Jo, ibland.
- Gå till kyrkan: Nejnej.
- Gå i skolan: Naje.
- Ljuga: Kan hända, men inte om något viktigt.
- Hata folk: Nej.
- Lita på folk: Nej, bara de närmsta.

NÄR...

- Åt du senast: Vid 7 imorses.
- Läste du en bok senast: Typ i somras.
- Var du på konsert senast: Längesen :/
- Köpte du något senast: Igår.
- Svor du senast: Igår eller imorses eller nåt..
- Sjöng du senast: Nyss.
- Klagade du senast: Igår tror jag.
- Är det sommar: Det är ju bara höst nu så det är ett tag kvar. : (

VEM...

- Saknar du: Talli, min hezt! ♥
- Vill du döda: Ingen :s
- Rörde dig sist: Talli.
- Vill du slå: Ingen.
- Vill du kittla: TalliboY? : D
- Kramade du sist: Talli!
- Vill du prata med: Om?
- Skrek du till sist: Vet inte. :s
- Vill du vara som: Jag är mig själv, det räcker.
- Sårade dig senast: Jag kommer inte ihåg det! : )
- Vill du bli galet full med: W00t?
- Fick du sms från senast: Talli.
- Ringde dig senast: Talli. : P

HAR DU...

- För många vänner : Jag klarar mig på de jag har, men alltid kul att träffa nya folk! : D
- Förföljesemani: Nej.
- Tvångstankar: Yees.
- Någon annan psysik sjukdom: Nej
- Skadat någon: Nej.
- Färgat håret: Jadå.
- Brutit några ben: Nej :)
- Några piercings: Ja :)
- Några tatueringar: Nej, men jag vill ha :)
- Egen dator: Japp.
- Gjort bort dig rejält: Jag tror faktiskt inte det. : )
- Bra självförtroende: Jadå. : ) Orkar inte bry mig om vad folk typcker och tänker! : )
- Komplex: Nej.

Jag äääälskar min nya mössa! : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0