Lunginflammation...

...har jag åkt på.. : (
*Tycker såååå synd om mig själv!*
Undrar nästan hur länge jag har haft det asså, kanske hela 5 veckor utan att veta om det.. Skitbra....
Ååååååh va allt är fan just nu! : (
*River sönder min bh..*
Kanske har smittat Talli också, bra Sara, bra!!!!! (nn)
Fast det är ju inte säkert än, men surt om jag har gjort det.. : (

Aja, skit samma.. har iaf varit i skolan nu men gick hem för jag inte mådde bra.
Gick hem och väntade på att de skulle ringa och när de väl gjorde det gick jag och mötte Frida vid kastanjevägen oså började vi traska bort till vårdcentralen.
Det visade ju sig att jag hade lunginflammation så det var bara att gå till apoteket och köpa penicillin!
Traskade till skolan för att kolla om det var öppet så jag kunde lämna in sjukintyget men det var de inte så vi gick in till stan och köpte cola och gick till TG. Träffade Talli och Pontus en sväng och sen gick vi ner till retrohouse för Frida skulle snurra där nere och sen gick vi till tågstation för att kolla om Kajsa var där men de va hon ju självklart inte för hon var hemma. Så det var bara för oss att börja traska hemåt..
fast jag var så jävla pissenödig så jag snodde Fridas och deras toa och sen gick jag hem och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar och att mobilen ska ladda klart, efter det blir det att åka hem till Talli och myysa! ^^
Boooorde ju egentligen stanna hemma men det finns absolut inget att göra här och jag kan ju lika gärna bli frisk hos Talli så.. : ) HIHI!

Nu blev maten klar också så vi hörs när jag kommer hem igen! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0