Heeeeztar...

..är det enda jag kan tänka på just nu!
Fan. -.-
Nemn seriöst!
Jag har tråkigt, Sandra har inte hört av sig, ska ta en fika med henne i stan sen, eller aa sen och sen, vi skulle tagit en fika vid 2 men klockan är över det nu så jag ska typ ta och ringa henne eller nåt snart.

Leia har förstört två av mina tår också, precis när jag kom ut ur duschen så föföade hon och cutta mina tår!
Jävla katt!!
Blödde ner hela golvet, seriöst! ;o
Fan, aja, bara att ta papper och vänta tills det slutat blöda, vilket tog 30 minuter typ. (nn)
Gick och la mig med massssor av papper runt tårna och vaknade sen av att Talli kommer opch myser ner sig med mig! : D  Hihi!
Nu ska jag spela lite BH (Band Hero) orkar inte skriva hela orden hela tiden så det får bli en förkortning på BH! : )


För macchiato ska inte bli gott eller!? ;o ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0