♥♥♥

Hej!
Sitter här och har jättetråkigt, Talli har somnat för han har jobbat och kom inte hem försen halv 9 ungefär..
Så han sover nu för han ska upp igen kl halv 5 och jobba igen! : (
och imorgon natt är det jag som jobbar.. Fan vilken dålig tajming det är nu.. : ( BAJS!

Menmen, vi får ju iaf helgen tillsammans, vilket är mysigt! : ) ♥
Funderar på att mysa ner mig hos Talli så jag får sova med han några timmar inatt iaf..
Yeah, I think I'll do that! : )
Vi hörs imorgon!
Grattis till Sophia som fyller 19 idag fressten, hoppas du får en superbra dag! :-D


Jag tycker om Dig nåt så fruktansvärt mycket!
Du är världens mest underbaraste&bästa person! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0