9 September 2010

Kom precis hem från skolan, första gången jag är där sen den börja. Bra Sara...bra.. : P
Sitter och tar en kaffe just nu och bara är typ..
Fick träffa Sabina idag, det är nog dagens höjdpunkt! : )
Sitter och väntar på ett samtal från vårdcentralen, de skulle ringa runt 3 oså ska jag dit och kolla vad fan det är för fel på mig, har haft hosta i typ 5 veckor och förkylning i typ 4... Sen har jag haft feber som sprungit fram och tillbaka under de veckorna.. -.- JOBBIGT!

Yeye, får väl fhv svar på vad det är för nåt. Sen måste jag skaffa sjukintyg också, fan va jobbigt allt är nu... : P
Det enda positiva är att kaffet smakar fan så gott och att allt blev så bra förut!! : )

Fick bli en pizza på Castello förut med Sabina, gott som satan och jag åt som en hezt, inte för att jag åt upp hela men det kunde jag ha gjort om jag hade orkat. ; ) HÖHÖ!

Nej, nu ringde vårdcentralen, ska ta och ringa Frida bara för det så hon kan följa med mig och vara mitt moraliska stöd! : P : )

Kommentarer
namn? sabina

söötan ! <3 Du ska fixa detta nu :)

2010-09-10 @ 21:36:44
URL: http://sabiiina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0