6 September 2010

Hej igen!
Försov mig till 5 över 3 så det blev ingen skola idag. -.-
Har precis ätit frukost med Frida och tatt en cigg och en kopp kaffe på balkongen! : ) GOTT!
Ska snart hoppa in i duschen och senare ska jag hem till Henrik och kolla på film! : ) Myyys! ^^
Jobb inatt och imorgon blir det skolan.. Ganska jobbigt att få sova så lite timmar bara.. -.-
Men det får fan gå om jag ska jobba och gå i skolan samtidigt.. (y)
Tror inte det kommer hålla i längden men vi får se hur länge jag orkar. (y)

Sitter här med Frida och lyssar på musik som man lyssnade på när man var urliten! xD ASKUL! : D

Nej, duschen för min del snart!

Vinnie Paz ft. Block McCloud - End Of Days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0