4 September 2010

Helloo!
Kom hem för typ en timme sen från Jenny. : )
Vaknade väl vid 12 av att Talli skulle dra sig in till stan, jag låg kvar och somnade om men vaknade vid 1 igen av att han kom. : )
Gick hem till Jenny vid 2 eller nåt och åt och drack kaffe! GOTT! : D
Gick med henne in till stan och sen kom Camilla och hämtade mig och körde hem mig för jag orkade inte gå. : P
Nu sitter jag här i sängen med en Frida som är bakfull och pillar sig i ansiktet. : D

Blir nog att dricka idag igen, men vart vet vi inte än.  : P Öl blir det iaf! ; )
Jaa.. Gårdagen var kul och flummig.
Tog första ölen vid 6 och sen drog vi hem till Talli och fortsatte! : )
Vid 11 var vi tvungna att gå för det var så mycke folk så jag och Frida gick hem till Jenny och lånade toan och sen hamnade vi hos Sussi där hon och Robin var. Sen kom Tommy och äckelBjörn dit så jag och Talli gick hem till han där Tony låg avdäckad. xD

Ska snart dra till torpa och köpa cigg och sen vidare för att fixa öl! : D
Nej, nu ska jag duscha, eller aa om en stund! : P

Typ tycker om dig.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0