30 September 2010

Godmorgon!
Vaknade kl 13:37 idag. HAHA fail!
Nu är klockan 13:51 och jag har precis satt på kaffe, hoppas det smakar goare i denna kaffebryggaren, har tagit med min kaffebryggare som jag fick av Camilla när de flyttade!
Det tror jag nog, gillade inte Camillas kaffe men har kommit på nu, (2-3 år senare) att det kanske var för att hon har gevalia kaffe och vi Löfbergs Lila! : P
Löfbergs Lila är det goaste kaffet (efter macchiato!) som finns, vad jag vet iaf. : P
Nej, världens mest tråkigaste blogginlägg typ, prata om kaffe!? xD HAHA!

Har precis gett Leia mat och hon äter som en heeezt! Men inte fan blir hon tjåååååkk! ;o (n)

Ska nog in till stan vid 4-5 och köpa mig en macchiato, jag tror jag börjar bli beroende av det. ;o
Fick ju inte nån igår så det kanske blir 2-3 idag? ; )
Haha 75:- för 3 st, jag hade nog gjort det asså.. -.- : P

Nej! Nu kommer jag in på kaffet igen!
Bara för det ska jag hämta det i köket nu så jag kan hålla käft! : )

Såå.. 10 minuter senare..(Blidde så för Talli fick med sig min tändare och har letat nu ett tag efter en. Tillslut hittade jag en! )
Kaffet står bredvid mig, en cigg i handen och musiken är på!
Fan va bra allt är idag! : D

Nej, jag har inget mer att säga nu.
Blir nog en uppdatering senare! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0