3 September 2010

Heej!
Sitter här i vardagsrummet och pratar med Diana och Niklas på msn och lyssnar på världens bästa musik! (8)
Ska strax hoppa in i duschen och sen ska jag väcka Frida om hon inte hinner vakna tills jag är klar. : P
När vi gjort oss i ordning ska vi dra och köpa öl och börja dricka! : D
Igår blev det jobb och vid 12 fick jag gå ner till lokalen och då kom Talli och tog en cigg med mig och gick en stund efter ^^
Kom hem vid 7 då pappa hämtade mig, åt och sen la jag mig vid Frida i sängen och sov fram tills halv 2 och har inte fått tummen ur och hoppat i duschen än.. (n) xD
Men ska gör det alldeles snart!

Diana skickade en bild på hennes söta dotter Moa nyss och det är nästan att man själv vill ha sig en liten.. (a)
Kärebarn.... : )

Yees, ska ta och hämta mitt USB så jag kan slänga in en låt på mobilen nu som jag kan ha medans jag duschar.. ; )
Men först blir det en cigg. : )


Något av de sötaste eller!? :-D
Grattis till er ännu en gång! : ) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0