29 September 2010

Godmorgon!
Jobbat inatt och har bara sovit 3 timmar, slutade kl 7 oså kom Talli och hämtade mig! : ) Sötnos där!! :*
Så nu sitter jag här själv för Talli har åkt till jobbet.. Suger lite faktiskt men det är ett jobb och måste skötas!
Kanske blir jobb för mig inatt med, vet inte riktigt än men det blir det säkert!
Klagar inte på de extra pengarna though, men att jobba för att få dem är ju lite jobbigt. : P HAHA!
Har precis tryckt i mig två smörgåsar och ska snart hoppa in i duschen innan jag går och lägger mig!
Orkar verkligen inte skolan när jag jobbat natten.. -.- (n)

Igår blev det en sväng ut till Siba för Talli skulle kolla på en laddare som man har i bilen, men han visste inte vilken det var så vi sket i det och gick till maxi och köpte Band Hero ist! ; ) HAHA!
Efter det fick det bli en korv och sen åka hem till Frida och lämna maten som hon köpte. : )
Hon spådde mig också, även om hon är nybörjare så visade det bara bra saker! : D

Åkte tillbaka hit och grejade som fan med trummorna oså till spelet och sen satt vi och spelade fram tills halv 10 då vi lämnade av Frida vid Birger, sen släppte vi av Pontus vid Italia och sen åkte vi till jobbet där han släppte av mig!
Yees, det var min dag igår det!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen hoppa i säng och sova några timmar!
Vi hörs sen!

Du är bäst i världen världen världen!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0