27 September 2010

Godmorgon!
Sitter i soffan och kan inte sova, ska snart ut i köket och ta mig nåt att äta, svälter nästan ihjäl! : P
Det får nog bli en mugge och ett glas juice eller nåt. : )
Efter det blir det duschen och sen vid 10 kommer Camilla hit och hämtar mig oså ska vi åka till siba och köpa present till Mattias! : )
Ska även passa på att köpa nåt till mig med. : ) HIHI!
Blir även en macchiato på siba! : D Woohoo!
Fast 33:- för en liten kaffe är ganska dyrt.. : P Men de äre fan värt! ; )

Talli åkte till jobbet för typ en timme sen och jag sitter här och längtar som fan tills han kommer hem.. : (
Somnar jag nu vet jag iaf att jag kommer vakna av ett sött sms! ^^

Måste leta efter Fridas töj också, har råkat tappa den nånstans.. Vet inte när men jag märkte det när jag drack i fredags.. -.-
De suger ganska mycket eftersom att det läker.. -.-
Satan!
HAHA nej, nu ska jag traska ut i köket och göra nåt att äta och kolla tv! : )
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0