27 September 2010

Helluuu!
Sitter hemma hos Talli, kom hem vid 5 och har bara nördat mig framför datorn och läst bloggar! : )
Var på Siba med syster förut och fick köpt mig en mössa, halsduk och ett par converse! : D HIHI!
Stannade väl där i typ 3 timmar och sen stannade Camilla här utanför så jag fick springa in och lämna grejerna och sen körde hon mig till Diana eftersom att det ändå var på vägen! : )
Sprang upp till Diana och fick träffa lilla Moa som var skiiiiiiiiiiiiiitsöt!!
När man ser bebisar vill man nooog inte ha en egen eller!? ;o
Kärebarn!! : )

Talli kommer aldeles snart hem och då skulle han ta en dusch och efter det ska vi åka till donken och äta! : )
GOTT!
Sen blir det nog bara mys framför en film! : )
Vi hörs senare eller imorgon!


GULLUNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0