26 September 2010

Helloo!
Sitter här i min ensamhet och väntar på att Talli ska komma hem. : )
Han är hos en kompis och hälsar på, skulle egentligen följt med men orkar inte det.. : P HAHA!
Så det får bli en annan gång. : )
Igår blev det lugnt, taskade bort till torpa vid 9 i skirvädret och köpte oss chips, cola, päronsoda, juice, glass, cigg och gulaschsoppa! :)
Skulle egentligen ätit gulschen igår men det blev chips, dricka och mys ist! : ) Jag klagar då inte! ")
Gick och la oss vid 11 igår för vi båda var sjukt trötta och somnade till filmen The Fourth Kind!

Den var bra, det jag såg och kommer ihåg iaf. : ) Men trötta som svin var vi så vi var tvungna att stänga av. : P
Nej, nu ska jag ta en cigg och sen mysa ner mig under täcket igen tills Talli kommer! : )



Du, bara Du! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0